نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7312
-
الف
+

محمدرضا ورزی: ساخت آثار دینی لیاقت می خواهد

«محمدرضا ورزی» با بیان اهمیت ساخت و تولید آثار مذهبی از تمایل خود به ساخت سریال حضرت نوح (ع) سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمدرضا ورزی» کارگردان و فلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران که این روزها دغدغه کارهای مذهبی و دینی دارد، به تازگی از نوشتن یک فلمنامه جدید و تمایلش به ساخت سریال های حضرت نوح(ع) و حضرت هاجر(س) خبر داده است.

«محمدرضا ورزی» گفت: این روزها متنی را می‌نویسم که مربوط به رمانی تاریخی می‌شود؛ اما گرایشم به سمت کارهای مذهبی است و دوست دارم بیشتر در خصوص انبیاء، ائمه‌اطهار و واقعه عاشورا کار کنم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: واقعاً جای کارهای مذهبی و دینی در تلویزیون خالی است و مردم به غذای مذهبی نیاز دارند. یادمان نرفته که چقدر سریال های «مریم مقدس»، «یوسف پیامبر» و «امام علی(ع)» را مردم دوست داشتند و تاکنون جزو پربیننده‌ترین کارهای تلویزیون به شمار می‌رود.

ورزی با اشاره به اهمیت تولیدات مذهبی، به تسنیم گفت: من هنوز با انرژی فلم «ابراهیم خلیل‌الله» زندگی می‌کنم، فلمی که برای من برکات بسیاری به دنبال داشت و خداوند را هزاران بار شکر می‌کنم که این اجازه را به من دادند تا چنین اثری را در کارنامه‌ام داشته باشم؛ چون ساخت و تولید این کارها، لیاقت می‌خواهد.

وی افزود: سال ها پیش فلمنامه سریال حضرت نوح(ع) را که دارای داستان قرآنی زیبایی است، نوشتم و دلم می خواهد آن را بسازم. شاید آن زمانی که من فلمنامه را نوشتم آنقدر تکنالوژی و تجهیزات در ساخت و تولید نیامده بود،اما امروز این تکنالوژی در سریال‌های تلویزیونی، رشد کرده است.

«محمدرضا ورزی» با اشاره به این که دنیای غرب، نوح(ع) را مستهجن و مبتذل می‌سازد، افزود: ما باید زندگی این پیامبر اولوالعزم و پر از عبرت قرآنی را درست ، موفق و قوی بسازیم.

وی افزود: هنوز درباره این سریال صحبت نکرده‌ام اما برای آن خیلی زحمت کشیده‌ام. کار دیگری هم به نام حضرت هاجر(س) در مقام سرپرست نویسندگان نوشته‌ایم؛ هنوز ارائه نکرده‌ام و قراردادی نبسته ایم.

سریال های «ایراندخت»، «معمای شاه»، «سال های مشروطه» از جمله سریال های تلویزیونی به کارگردانی «محمدرضا ورزی» می باشد.

گفتنی است که فلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» به کارگردانی و نویسندگی وی پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود فلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله»

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر